Concert 5 oktober – Concierto de Aranjuez

Drie musici. Allen van hoog niveau. Alle drie hebben ze in het Concertgebouw gespeeld. De gitarist heeft een internationaal concours gewonnen.

We kunnen ze horen in de Bergsingelkerk, omdat daar op vrijdag 5 oktober een concert wordt gegeven. Gevarieerd, met de grootste aandacht voor de Spaans/Zuid-Amerikaanse muziek.

Piano solo, gitaar solo en gitaar met piano. In de laatste combinatie wordt het Concierto de Aranjuez van Rodrigo gespeeld.

De Bergsingelkerk staat bekend om haar akoestiek!

En dan het laatste: dit concert is voor iedereen gratis toegankelijk. Misschien raakt de kerk vol. Daarom moet U zich opgeven via het e-mail adres bergsingelkerkconcert@xs4all.nl. U krijgt een e-mail ter bevestiging van Uw inschrijving.

En: geef het s.v.p. door aan vrienden en bekenden. Dit concert verdient een volle kerk!

Aanvang 20.00 uur

PROGRAMMA: